
Kuvissa on Suomen keskikesän vihreyttä Kytäjä tienoilla. Kesäpäivänseisaus oli jo 21. päivä, vuoden pisin päivä. Nyt päivä alkaa siis vähitellen lyhenemään ja edetään syksyä kohti.
Tänä kesänä ei punkkivaaran takia ole tehnyt mieli kuljeskella luonnossa ja jalkavaivojakin on ollut.
Vielä yksi matka lapsenlapsen luo on tulossa, sitten täältä joutaa jo Teneriffan kotiin.